lördag 16 oktober 2010

Vad ska vi ääääta, måntro?

Samtalet ägde rum i köket för 4 minuter sedan.

Jag: -Jeg har lyst på marsmallows som er stora som..
Robban: -HUS?
Jag: -Nejj, som äpplen (för det finns!)
Robban: -Nej du har lust på marsmallows som är stora som igloos. MARSHMAGGLOWS!



 +  = SANT


Men, vad ska vi äta, på riktigt!??

Det verkar föresten om om vår familj i Frankriket käkar bagetter (nybakade) i dag (daaa, de bor ju i frankriket). Och svärföräldrarna har njutit av pannkakor. Resten av familjen vet jag inte. Emily är ju i England så kanske lite ägg and baikon och korv, pudding? (hahahha, lustig stavning). Niklas i Kosovo.. tja.. nu vet inte jag vad kosovoare äter.. vänta ska googla det....  

Detta var resultatet. Köttbullar formade som korv. 

Mamma och min norska familj äter ju bröd. Mackor. Japp. Och drikker kakao eller te. 

Men Robert!! Vad ska vi ÄÄTA!? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar