torsdag 14 oktober 2010

Første gangen av alt..

Dette siste halve året, eller bare siste månedene, har vært mange medisinske "for første gang"..

Første gangen jeg har hatt tannverk, for å ikke snakke om betennelse i kjevebeinet.
Første gangen inn på akutten på sykehuset med mitt første migrene anfall (var jo for så vidt på akutten med ambulanse for første gangen når Robert fikk et kraftig gallestensanfall...). Første gangen jeg ha fått sprøyte for å stille smerte. Ja.. Heldigvis er ikke listen sååå mye lenger.

Og i dag.. Forstoppelse for første gangen. Ingen doktor har stillt diagnosen på meg (burde gå til legen egentlig, har jo frikort :P) nå har jeg hatt vondt i magen siden 11:30 og spiser svisker og prøver å prompe (ja, jeg vet, jeg har et veldig glamorøst liv). Jeg tvang meg selv til å reise på studiebesøket vi hadde i dag på Smålands Museum. Det var bra at vi for det meste satt stille.. Foreleseren, Sjefen for museet, må ha trodd at jeg var sinna, tror jeg så temmelig spent ut. Haha! Men det var interessant. :)
Jeg tenkte at dette bildet passer bra.. haha.. press! :P

Nå skal jeg gå og legge meg og håper at det snart går over. Dette er ikke noe morsomt å ha vondt i magen. Blir det ikke bedre til i morgen skal jeg ringe legen. Jeg hater å ringe legen. (Ringte jo foresten sjukvårdsupplysningen og ba om hjelp. "ehhh.. jo.. jeg har vondt i magen og rumpan". Hahah, de får nok inn mange spennende telefonsamtaler..)

Nå spiser jeg svisker.. Heldigvis liker jeg det.. :)



Mums.. blæh.. jippi..

God natt!

/Siggedarling

2 kommentarer:

  1. Stackars Siggedarling eller ska man säga Stoppedarling - hur går det? Var det med kärnor eller utan;-)Och kom de ut igen???

    SvaraRadera
  2. Haha.. utan.. och, ja, mår bättre i dag. Haha.. lite roligt var att jag vägde mig innan och efter jag gick på toa.. Haha.. typ nästan en halvkilo lättare blev jag. Hahaha

    SvaraRadera