onsdag 9 juni 2010

Aerosmith i morgon!! Yey!!



Med mitt ena jobb följer jag med till Sweden Rock Festival i morgon och ska se på Aerosmith!


För länge sen, innan jag började skolan, var jag jättestor fan av all musik min syster lyssnade på. Hennes favrit var Sting - min med. Men hon ville ha Sting för sig själv. Hon övertalade mig att tycka om Aerosmith i stället, för Steven Tyler var ju så charmig. Jag lot mig övertyga, Sting kunde gå och lägga sig (på en god 2:ra plats..) för Aerosmith var och blev favoriten. Mina första fickpengar gick med på att köpa en dubbel CD var den ena var en intervju.. Kanske inte det smartaste - eftersom jag inte kunde engelska än..
Steven Tyler <3 var min favorit, och bäst av allt - han kunde le (smile) från öra till öra.

I morgon får jag se honom på riktigt! :)
Eftersom jag tyckte så mycket om bandet då jag var så liten (har gjort det hela tiden, men inte lika intenst) så kan jag bara lossastexter till sångarna. Jag hade ju aldrig någon aning om vad de sjöng..

Fy vad det ska bli roligt i morgon!!

(bild lånad från: http://www.dropitlikeitspop.com/storage/steven-tyler-1.jpg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar