fredag 25 juni 2010

Bordet och hyllan är färdig :)

Va fint det blev :) Nu får vi bara låte bli att ställa grejer på bordt i några dagar så lacken får stelna riktigt. 



Sylvester och jag. :)

Jag måste ju också bara berätta om vilken härlig dag det var i går!  Förutom att vi blev klara med möblerna och det är riktigt roligt att sammarbeta med min make, var det underbart väder. Kvällen tände vi den fina litta engångsgrillen och grillade lax-burgare och spelade kort ute på en filt. Det var så sjukt mysigt. :) 

Jag har verkligen den härligste mannen! Han är så snäll och god, snygg och praktisk, rolig (på norska och svenska) och stödig (stadig på svenska?) som en klippa! 

Tack Darling för att du är dig!
(Märkte detta blev nästan lite för sliskigt, men på varma härliga soliga dagar och när han är så god och snäll så blir jag liksom lite extra kär! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar