måndag 14 juni 2010

Israelisk lera i ansiktet..




Nu ska min hud bli fin och smuuuuth till jag ska på mitt första studentkalas någon gång i morgon. Min snygga svägerska tar studenten och kommer ha den cooolaste klänningen! 
Jag har föresten varit duktig och sprungit runt trummen, tror kanske jag ska träna lite i morgon med. Jag känner mig pigg och inspirerad, efter flera dager var jag bara har ätit ätit ätit.. Blub! Jag har seriöst varit så sjukt hungrig de senaste dagarna.. äta äta äta.. Mest bara för att det har varit lite tråkigt, Darlingen har ju inte mådd så bra, då vi har varit lite oaktiva tillsammans, förutom att han har mådd dårligt och ätit väldigt lite, har jag har ätit typ hela tiden. Men nu känner jag min ganska mätt iallafall.




1 kommentar:

  1. Apropo Israel.. Nu är det många som vill bojkotta varor därifrån. Jag har inte satt mig så mycket in i varför och sånt. Krig är tråkigt, såklart. Men produkten är bra och var en gåva. Man måste kunde köpa israeliska varor om man bor i Israel, eller hur? Det är väl oavsätt inte producenterna av varorna som kriger?

    SvaraRadera