måndag 7 juni 2010

Intervju med Sveriges Radio Kronoberg i morgon!

I dag ringde de fra radioen og informerade mig om att jag ska intervjuas inför tävlingen. Va roligt! :) Det blir mellan 09:00-09:30 jag ska intervjuas. Och om jag inte fattade helt fel - ska de spela upp min låt också!

Så nu är det väl på tide och STIMregistrera min låt?

För ni som missat detta om tävlingen så kommer en snabb återblick:
Jag ska tävla i svensktoppen nästa, som semifinalist i kronoberg. Av hela landets finalister blir  8 vald ut att tävla på Liseberg i Göteborg, och vinnaren blir utfordrare på den riktiga Svensktoppen.

Jag tävlar i Linnéparken 12 juli. VÄÄÄÄLKOMMEN!

1 kommentar:

  1. Härligt Siggededarling!
    Var det nervöst att prata i radion?
    Du gjorde det jättebra och det var så kul att höra din låt igen!
    Kramar, Madeleine

    SvaraRadera