torsdag 6 maj 2010

Det närmar sig FESTIVAL!

Om en vecka är det Klubbfestivalen. Jag är med och arrangerar den tillsammans med ett gäng på programmet.
Det ska bli riktigt roligt! Det är första gång jag är med och arrangerar en festival. Det kommer 5 band och det blir lite workshops på dagen. Kommer att bli riktigt kul. Jessica och jag kommer att stå i köket stora delar av dagen och göra mat till hungriga bandmedlemmar och de som är med som arbetare.

Allllllaaaa är välkomna till festivalen och den är gratis. Tufvanängen på Campus.

Nu står det att paketet med ollika saker från Vistaprint är skickat. Så hoppas de kommer i god tid till festivalen. :) Vi ventar på ett gäng med t-shirts med klubbs logga.

I morgon hoppas jag på att kunde åka ned till chäfen med lite papper och att mina 1400 timmar innom vården är nog så att jag får lite högre lön än minimumlönen.. :)

/Siggedarling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar