onsdag 19 maj 2010

Hej och hopp!

Nu har jag inte skrivit på en vecka - va tiden går snabbt!

Som sagt, festivalen gick bra och jag var typ död två dagar efter, men är nu tillbaks i vardagen igen. I skolan jobbas det för fullt med kulturprojekt - ljudkonst i en telefonkiosk. Jag ska lägga upp flyers här när se blir klara. Vi lär oss samtidigt Photoshop. Så jag blir nog nödt att ladda ner provversonen någon gång och leka lite med bilder. Det är ju roligt!

Sen var det nationaldagsfirande för ett par dagar sen. Jag är mycket najd, jag fick pölse, is och fick sjunga nationalsången upp till flera gånger medans jag viftade med min lilla norska flagga. :) Hipp hipp Hurra!!!

Nu sitter jag på jobbet. Första dagen som jag går brevid på denna platsen. Det är rätt lungt, så jag hinner med att göra skolarbete och skriva här i bloggen. :) Jag är jätteglad jag har fått jobb i sommar här i Sverige. Såklart hade det varit kul att vara i Norge med, men det känns skönt att kunna vara hemma och inte bo hos mamma. Även att den norska lönen är bättre..

Det har föresten blivit så himla fint här i Växjö nu! Grönt och varmt och det känns verkligen som att sommaren är rätt runt hörnet.

Jag får ta lite bilder och lägga ut dem.

/Siggedarling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar