lördag 29 maj 2010

6079 kalorier - borta vekk ;)

Yes! 6079 kalorier, och på plats 1460. Klart det är ju ett par dagar kvar av maj.. Så jag kan väl fortfarande bränna lite fler kalorier. Men mitt mål är nådd iallafall! Känns bra!

Han som ligger på försteplatsen ligger på  105598 Kalorier.. Hmmm.. men han kan väl inte göra så mycke annat än att träna?

Jag hinner nog inte träna jättemycket resten av månaden. Jag jobbar tills förmiddagen i morgon och jobbar igen på måndag eftermiddag till tisdag morgon. På måndag har jag också redovisning i konsthallen - examination för kursen. ALLA ärr jättevälkommna till Växjö Konsthall måndag 31 maj klockan 12.00  för att se våra projektideer. Vi är ju framtidens kulturenteprenörer!

Nu sitter jag och läser kurslittratur och tänker på vad jag ska skriva i den individuella raporten. Den gemensamma projektansökanen är nästan färldig. :)

Det är skönt med ett jobb där jag får tid att plugga lite samtidigt. Men jag skulle gärna varit ledig i dag. Det är "konst skafferiet" i Storgatan i Växjö med konst och grejer, och loppis på Esplanaden.

Hoppas ni alla får en underbar Lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar