lördag 15 maj 2010

Festvalen är över...

Nu har det omsider lugnat ner sig. Festivalen är över och det är dags att plugga vidare. Jag var helt slut i går efter alllt var riggad ner och stadat.

KLUBBfestivalen var mycket lyckat 5 duktiga band på scenen. Mina favoritter var Bowties och Bleek. :) Mina uppgifter på festivalen, förutom att plannera och rigga som alla var med på var att stå i köket och laga mat. Det ble en otroligt god veggogryta med ris till. :) Eftersom att min lägenhet var närmast scenen så fick band och crew springa hit när de skulle på toa. Hahaha, tror alldrig det har varit så många personer innom denna lägenheten på en  dag..
I går stadade jag upp här, och golvet behövede verkligen att vaskas. Nu är det skönt med lite lugn och ro och en städat och ren lägenhet. :)

Nu är allt med festivalen klart, förutom fixa resten av det ekonomiska och evaluering. Jag har redan börja skriva vad som bör göras anorlunda till nästa år. :P Jag hoppas det börjar många engagerade starka killar på programmet till nästa år.. Det är tungt att bära scen-, ljus och ljudutrusning! We need some manpower! ;)

Nu är det tillbaka till kulturprojektet och vår ljudinstallationsproojekt. Först ska jag komma mig igenom boken Kultur, Människa, Möte sen får jag börja skriva på Sång performance texten som ska in på fredag. Tänk nu är det snart lov (som i och för sig bestar av att jobba som personlig assistent, men kul ska det bli).

Nej, nu ska näsan tillbax i boken.

/En trött Siggedarling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar