onsdag 5 maj 2010

Löpesko! :)

I går sykla jeg til Sammarkand, en shoppingplass i utkanten av Växjö. Jeg kjente at det var på höy tid å kjöpe nye löpersko. Jeg var nede i scentrum og så på et par for et par uker siden. De kosta 1500 kr. Heldigvis hade jeg ikke mer enn 1200 kr på kontoen akkuratt da, så jeg fikk utsette kjöpet. Så mötte jeg på en klasskompis som tipsa om at ofte så var det litt billigere på sammarkand - selv om det var samme butikkkjede. 




Så i går sykla jeg de 7 km og fikk pröve sko. Det var kjempebra! Jeg fikk ta på meg noen sko og löpe på en 3-d mölle og de filma når jag sprang. Jeg har nöytrale löpesteg, med lett pronation på höyrebeinet. Så morsomt å få svar på det. Det var en hyggelig student som hjalp meg å finne sko. Og han anbefalte faktisk et par som var på tilbud. Og de var kjempebra! De hade kostet 1200, men nå 890. Fett! Så nå har jeg deilige dempede sko! 


Jeg skal snart ut å löpe, skal bli så herlig! Håper de hjelper på mine knär. Jeg sprang min valige runde for et par uker siden men fikk så vondt i knärene at jeg nesten ikke kunne gå resten av dagen. 


Men nå! NÅ skal det nok bli bra med nye heldempede sko! Jippi! Skal bli deilig å löpe 3 ganger i uka igjen som jeg har gjort i nesten hele år. :)


Skal legge ut bilder seinere av mine fine skooooo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar