fredag 14 januari 2011

Whos gonna be the biggest loser? ;)

Darlingen og jeg trener hver morgen nå (søndag fri). Opp kl 05.15 og vi bruker å være klare til klokken 0600. Vi trener jo ikke intensivt i 45 minutter.. det tar jo noen minutter å våkne og kle på seg også.

Til bursdagen fikk jeg jo en fin gymball. Darlingen har også kjøpt en til seg selv. Veldig morsomt å trene styrke sammen. Også blir det kondensjonstrening på crosstraineren.

Hver fredag har vi måling og veiing. Det var spennende nå ett "første uka" (vi begynnte jo rett før/etter nyttår (haha, jeg før)..) men skrev opp vekt og mål forige uke.

Derfor, for å motovere meg selv litt, skal jeg poste vektnedgangen her på bloggen.

Vektnedgang fra forige uke: - 0,9 kg! (må tilsies att denne kiloen kom på under julen.. så det er godt at den er borte igjen..)

Målet er å gå ned ca 1,5 kg i måneden.

Nå er det tilbake til juridik-plugget. Tenta/eksamen i morgen.

Forresten. Robban er biggest loser. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar