måndag 24 januari 2011

Opp klokka halv 6..

.. men likevel ble det en litt stressende morgen.

Opp, kle på seg, trene. I dag var det oppvarming med hoppetau - Robban tok 5 min på crosstraineren.  Jeg har glemt hvor sliten man blir av å hoppe med hoppetau. Hoppetauet kunne egentlig värt noen cm lengre, for jeg snubler i det hele tiden. Pluss at det ikke "slår i gulvet". Jeg klarte likevel å hoppe "i kryss", hvis jeg bare böja meg litt sammen.



Etter oppvarmingen ble det styrkeövelser for rygg/mage, rumpe/lår og armer/bröst. Vi gjorde en ny övelse i dag og det var morro. Her kommer et par veldig vakre bilder :P



Treningen ble etterfulgt av havregröt (Jeg er faktisk veldigfornöyd at jeg lager sååå god gröt at også Robert vil ha :) pluss jordbärsmoothie med verum hälsofil. Super sunn! woop wooop!



Favoritt trening: Kyssing er kjempebra trening for leppene. :P Ikke sant?

Nå må jeg faktisk kle på meg, pakke sammen skolebökene (har panikklest i en time siden jag ikke gjorde leksene mine i helgen..)

Ca 20 minutter til jeg skal på forelesning.. Oj oj!

Dagens I-landsproblem: Hva skal jeg ha på meg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar