måndag 31 januari 2011

Vitaminfasta med start i morgen.

Japp. I morgen begynner jag med dag 1 av 10.  Utrensing av kroppen med masse vegitariske og ekologiske (om jeg ikke tar helt feil) produkter. Dvs masse frukt og grønnsaksdrikker, urtete og grønnsaksbuljong.

Dag 1-2 og 9-10 er opp- og nedtrappingsdager. De 6 dagene i midten er den "ordentlige" fasten. Med blant annet 5 dl grønnskaksbuljong til middag.

Dessuten står det at man kan lukte vondt i løpet av de første dagene. Oh, jippi.  Jeg gleder meg egentlig litt :) Skal bli deilig å tilføre kroppen masse med sunne bakterier. Et av produktene i opp-og nedtrappingen er "Hälsomål" det er en müsli som er lagd av linfrø, hvetegrodder, alfalfa, inulin, nessler, nype og lakrisrot. Smakte litt på den, smaker jo ikke akkurat som "honningpuffer"... lukter som marsvinpellets.. men smaker helt okay.

Etter hva jeg har forstått kommer jeg til å være god venn med toalettet i løpet av fasten...

Noen som har prøvd noe lignende?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar