onsdag 26 januari 2011

Onsdagens trening



Det ble ingen trening på morgenen siden jeg måtte sitte med økonomien. Derfor tok jeg igjen det nå. Men jeg ville så gjerne se på CSI:miami. Jeg digger Horatio Caine. Han er kuuul. 


Top Ten Most Valuable TV Characters: #10 - David Caruso

(Bildet er lånet fra: http://www.buddytv.com/articles/csi-miami/top-ten-most-valuable-tv-chara-2419.aspx)

Derfor ble det 50 minutter på crosstraineren samtidig som Mr Caine løste mordgåter. Treningen var egentlig ganske deilig! Overraskende! Egentlig hadde jeg mest lyst til å gå på ski. Men Robert var ikke hjemme og kunne kjøre meg til ski-løypa. I morgen kanskje?

Her kommer noen bilder og et lite filmklipp fra treningen (dette er i og for seg fra lørdagstreningen..)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar