fredag 28 januari 2011

Vektnedgang uke 4

Ja, da var det fredag igjen.

Dagens trening:
Oppvarming: 5 minutter hoppetau.
Styrkeøvelser: Sitt-ups (3 x 10) Ryggøvelse (2 x 10 + 10) Armhevinger (3 x 10) och Armøvelse med stol (3 x 10).

Der etter var det måling og veiing.

Nedgang: 0!

Totalt vektnedgang i prosent 2,3.

Jaja. Da er det bare å kjempe på.. og spise enda litt sunnere. Det har faktisk blitt litt for mye kaker i løpet av uka med fika på årsmøtet, gruppearbeidet og så har jeg baka litt søtt også.
Jeg må bli flinkere med å BARE spise "godteri" på lørdager.. 

Vitaminfasta Ledins
Nå har jeg foresten bestillt Ledins Vitaminfasta. Det skal bli interessant. Den skal liksom rense ut av kroppen. Skal bli spennende å se om det er bra eller ikke ;). Jeg tror jeg kan trenge å rense ut litt - særlig etter i fjor da jeg poppa smertestillende hele tiden pga tannverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar