måndag 3 januari 2011

Snart.. kreativitet!

I år har jeg tenkt til å være kreativ!

* Jeg fikk jo akvarellmaling til jul av Darlingen, og har allerede begynnt å male litt.
(bild lånt fra clasohlson.se)
* Vi fikk også en bok om surdegsbrød - en kunst som jeg har lyst til å lære meg i år!
Surdegsbröd : recept och tips från en hemmabagare(bilde tatt fra adlibris.com)
* Sy - jeg har en karton full av tøybiter, og håper jeg kan sy et sengeteppe i år, pluss at jeg elsker må løpere og spiseunderlegg (eller hva det nå heter).
(bilde lånet av http://zazzathequilter.blogspot.com)

Jeg håper og tror at jeg kommer til å bli klar med oversettelsesprojektet i løpet av måneden. Snart klar for den siste innspurten. Senere i januar begynner også klassene mine i musikkvitenskap.

Snart kan jeg legge krefter på kreativitet istedenfor masse jobb :)

1 kommentar:

  1. jag fick också akvarellfärger i julklapp! :) nu får vi både peppa oss med vikten och med kreativiteten. kram

    SvaraRadera