torsdag 27 januari 2011

Effektivitet - nå!

Opp, trene, gå igjennom mail, lekser (50 sider på engelsk + lytteeksempler) og nå oversette et par timer før jeg skal til Natalia med Musikk-KUP-jentene for å se på film til gruppeoppgaven i musikk i film. Deretter blir det nok mer oversetting og lekser (har jo x-antall sider som skal være lest til tirsdag..)

Jeg ligger litt etter - etter at Robban reiste til skolen kl 7 lå jeg en time i badekaret (og leste lekser) og etter det ble det en høneblund på 1,5 timer. Så derfor MÅ jeg være effektiv nå.

Synes sjalet mitt passer bra til "Worl Music" som jeg leser i! 

Denne boken må jeg lese masse i. Det er ut som det er mest navn på gubber og årstall.. dvs, tung lesing. Også  er det nesten ingen bilder.. Bare masse masse tekst. Kompakt. Jeg etterligner hajen. Jeg tror foresten et helt kapittel er tilegnet John Williams. Du vet, haisommer, star wars og så videre. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar