fredag 8 januari 2010

Min födelsedag.. i morgon!!

Hej og hopp!

I morgen er jeg närmere 25 enn 20. Og det skal feires med familie og de venner som finner ut å ta seg veiene forbi her i morgen.
Robban skal lage Korvstråganoff med ris (falukorvgryte..?) og jeg holder på å baker en amerikansk sjokkoladekake, som jeg smakte i julen. Den er riktig mjuk og saftig! Mums!
Og riktig frosting skal det også bli. Jeg elsker og bake og det er morsomt å bake noe som man ikke har laget för! :)

I dag brukte jeg opp resten av mine julpresangpenger. Det ble:

et par langrennski (Emmaus, seconhand) 25 kr
Nye staver fra intersport 135 kr
3 forskjellige stoffer så jeg kan sy litt 30 kr.

Posering med nye staver og nye (gamle) ski! Man kan også nye av synen av vår fine tjukk-TV! :P

I går var jeg også på litt shopping, på en annen secondhand butikk, Kupan. Jeg trodde den stengte kl 14 (som det står på nettet) og ca 13:30 kom jeg på det og sprang fra centrum till dit den lå.. Men da jeg kom fram varm og svett etter å ha löpt i ca 10-15 minutter i kulde og snö (takk og lov at jeg hadde joggeskoene på meg!) så jeg at den har oppe till 18:00 alle ukedager. Jaha!

Jeg fant ikke gamle rottefellaskiskor som jeg så etter, men fant en fin liten lue/hatt, en morsom guldglittrende topp, lommespeil og et mönster til å sy et skjört. For 100 kr. :) Nice prize!
T.v: Jeg prövde å pose veldig sånn "blogg-bertete" etter min mening synes jeg att jeg klarte det!
T.h: Hatten, mönsteret og toppen... (som jeg så vidt kommer in i, men snygg är den!! :)

Nå må jeg faktisk komentere att det lukter UROLIGGODT her! Kaka som er i ovenen ser ursmaskig ut!!
Jeg får ta bilder av den og poste seinere :P

Appropo skisko, fant et par på blocket.se som har blitt sendt fra trollhättan i dag :) Jippi!
Det ligger så mye snö nå og det liksom klör i kroppen for jeg vil ut og leke og stå på ski! Det neste jeg köper burde kanske väre en termodress så jeg ikke skal fryse på tur ;).


1 kommentar: