söndag 24 januari 2010

Hva blir det til middag!!?


Dèt er hva jeg lurer på.
Det var så enkelt da man bodde hjemme med foreldrene. Mamma visste som regel hva vi skulle lage til middag.


Vi har masse med mat. Det er ikke det. Vi har kylling, svinekött, kjöttdeig, grönsaker og fisk i fryseren.. Jeg baka bröd i går. Men hva skal jeg lage til middag..
Nå har jeg sittet her og mumset i meg kashewnötter - som er så utrolig godt.. men nå har jeg spist så masse at jeg blir litt kvalm om jeg bare skulle ta en nött til.

Nei, middag får det bli snart. Jeg sa jeg skulle lage mat til Robert. Han er ute med missionärene nå. Oh, vi har fått en ny missionär hit også, fra Utah såklart, men det er bra - amerikanere bruker å väre morsome! Og de blir så glade om jeg lager amerikanske cookies til dem.
Apropo amerika.. Vi var på Citygross og handla i går. Der har de en hylle med amerikanske matvarer, Ranch dressing, chocolate chips, og min favoritt, Marshmallow fluff! Robert spurte om jeg ville ha det sistnevnte. Men jeg sto i mot.. Vanlige folk bruker det for å lage fudge, mens jeg kan få i meg en hel burk på en dag, med teskje!
Jeg lukta derimot på en pose med vanlige marshmallows. Heaven! Det er så godt! Men, etter min overdose med godis förste nyttårsdag har jeg sluttet å spise godis.

Og etter å ha löpt 3 ganger i uka, i 2-3 uker, har jeg faktisk mistet 4 cm runnt midja! Crazy!

Men, HVA SKAL VI HA TIL MIDAG?


1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jag har haft en utlottning på bloggen och det blev ett tredje pris oxå :o)
    Så jag skulle behöva din adress så jag kan skicka paketet till dig.

    SvaraRadera