söndag 3 januari 2010

Isbad og nyttårsforsetter..

Förste gangen uti.. jeg holder lua i den ene hånden så den ikke skulle bli våt da jeg dukka under

Nytt år, nye muligheter!
Förste dagen i 2010 reiste vi på kino med to kompiser og så på "en Julesaga". Den var litt skummel, men også fin og spennende. Hadde sikkert värt enda bedre i 3D.

Men, mitt förste nyttårsforsett er å ikke spise godis i 2010. Jeg år så mye godis da vi titta på film så jeg ble helt kvalm og tenkte "nå er det nok"! (Jaja.. vet at nyttårsforsetter skal legges FÖR det nye året, men jeg tror det kan väre like bra å begynne med det selv den 2. januarr)

Men for å ikke gjöre det umulig, jeg må jo inse att jeg ELSKER sukker, er det enbart godteri som smågodt og sjokkolade og sånt.. Altså, jeg ser ikke på chips og kaker som godis. Ikke is heller.
Men ikke smågodt.. usj.. ekkelt bare jeg tenker på det nå.. blä!

Jo, i går, jogga jeg og svigemor til Dalskär og hadde et nyttårsbad. Vi fant heldigvis en plass der hvor ikke isen lå. Ikke langt unna gikk jo folk på sköyter. Og det snödde. Ja... vi er ganske gale! ;)
Men det var utrolig nok ganske deilig... etter att man hadde kommet opp å fått morgenkåpa rundt seg.. og lua på hodet! :)


2 kommentarer:

  1. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Du ER gæærn, du! :)

    SvaraRadera
  2. Sigrid - du är inte klok! Men du har gift in dig i rätt familj, de är lika underbart galna som du :) Och grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera