måndag 18 januari 2010

I dag er det LÖÖÖÖÖRDAG....




....for det har Robert bestemt. Fordi han hadde skole på lördag. Og jeg har helt fri i dag. Men det blir enn litt rar uke - Lördag - tirsdag- onsdag-
torsdag- fredag - lördag.. (..eller mandag)-söndag.
Spennende.

Nå har jeg trena med en gammal treningsDVD. Jeg lå på gulet og gjorde mage- og ryggövelser og er glad jeg hadde persiennene nede, for det må ha sett riktig komiskt ut.
DVD-en har elendig musikk og hu dama som snakker, snakker rart. Så jeg satt hele greia på mute og hadde egen musikk i hörlurarna istedenfor.
Senere i dag skal jeg ut å löpe igjen. Tror jeg skal se om jeg finner veien rundt Trummen..

Men nu er det dags for lördagslunch - rester fra helgen.. (det kjenns litt feil å si rester fra helgen om det hadde värt lördag, så hadde de värt en uke gamle).. hahah!

Och jag uppdaterar lite till... ;)

Dette bildet ---} Er tatt efter att jag sprang runt tummen i dag. från här jag bor och runt vattnet är väl ca 4 km, och jag var helt slut då jag kom hem efter jag hadde sprungit intervaller nede ifrån sjön och hem. Det ser man särskilt bra eftersom min röda ansiktsfärg är på gränsen åt lilafärgen på min tröja... Men fy så härligt det är att komma i gång med träningen igen! Skönt!


Nu sitter jag och funderar om jag skulle klippa mig igen.. Håret börjar bli lite långt, och frissan är inte lika snygg som då den var ny..

Vad tycker ni?


Hehe.. jag ser lite trött ut.. :P

2 kommentarer:

  1. Haha.. Æsj, ekkelt med en uke gammel mat da. Så bedre å kalle mandag for lille lille lille lille lille lørdag:p Hehe..

    SvaraRadera
  2. hehe.. Men Robban har sagt det flere ganger i dag. Jag har lördag i dag.. haha..
    Heldigvis var det inget ting feil med linsesuppe fra i går :)Mums!

    SvaraRadera