lördag 9 januari 2010

Se hva jeg fikk :)

Jag glömte å ta bilder av de som kom, men mine gaver har jeg tatt bilder av, for de var så himla fiiine :)
Vi ble ellve stykker som åt Robbans deilige Korv Stroganoff med ris og salat. Så spillte vi "Rita & gissa" (tegne og jette..??) Det spillet fikk jeg i presang fra svigerfamilien. :)

Ballonger! Det er jo bursdagsfest!

Mitt favorittspill for öyeblikket! :)



Superfine blomster som jeg fikk av Marina :)



Hjemmelaget penal, med motiv av katter.. Vi skal jo snart få en liten katt :D


Syskrin fra Robban, Dagbok og et hjerte somkan bli varmt.


Herlige saker å legge i badkarvannet.. Ser fram imot det ;) Passer bra med bad-ankorna vi fikk til jul.


En fin lite veske :)


Datamus!


Nurk - et eventyr om en spissmus og syskrinet.


3 fine smykker :)



100 boller.. det er fortsatt mange i fryseren for å si det sånn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar