torsdag 24 februari 2011

Smålenning


Hvor mye er man egentlig villig å gjøre for å kjøpe billige klær? Jo - reise med bussen til andre siden av byen, vente i en time og deretter hoppe inn i butikken når gitteret gikk opp - ta tak i salgsvaren og håpe på rett størrelse!! 
Jeg kjente meg så himla desperat som stod uten for en butikk FØR den åpnet. Men etter en stund stod det ca 100 andre der også - og vi alle viste - det finns bare 50 jakker. Marineblå, grå og beige. Beige ville jeg ha. Størrelse medium. Det vil si av de 50 er 2/3 feil farge. 3/4 feil størrelse.. Nå er ikke jeg så flink på å regne ut det her.. men.. Ta da! Jeg fikk tak i den jeg ville. 1 krone! Lokketilbud - HELT KLART! :P

Selvfølgelig måtte man kjøpe noe annet i tilegg for å kunne få jakka for 1 krone. Det ble to trøjer til 99 spenn. 
Sylvester ser ut til å like den allerede. :P

Her hang alle jakkene - nå er de borte - ALL OF THEM! Prata med en salgsdame på vei ut som sa at jakkene faktisk er nye for sesongen og har en ordinær pris på 500 kr. Det er najs!


Miiiin søteog klassiske vårjakke! Nå håper jeg det bare blir litt mildere ute så jeg kan bruke den. <3

2 kommentarer:

  1. Snygg jacka! Duktigt shoppat! ;)

    SvaraRadera
  2. ;) Tack - nu måste det bara bli fint och mildt ute så jag kan anvænda den!

    SvaraRadera