lördag 5 februari 2011

Fastedag 5

Nå er jeg allerede halvveis i denne "kuren". Tre dager til uten fast føde og deretter "opptrapping" med grønsaker og litt youghurt (pluss marsvinmüslien).

Må si at jeg er rimelig lei av flytende føde. Gleder meg til nybakt brød.. På fredag skal jeg på klassetur til Stockholm og det er den første vanlige "spisedagen". Jeg tror jeg skal ta med meg nybakte baguetter som niste på toget. Som jeg lengter!! Og neste lørdag blir det lørdagsgodt igjen! :) Vi skal lage svenske fastelavensboller. Det heter semler her og har marsipan i seg i tilegg til krem - såååå gode!

Er forresten ferdig med grovoversettelsen i dag og håper korrekturleseren blir frisk fort slik at vi kan sende inn tekstene så fort som mulig. Den siste teksten var på 9 sider - tok hele dagen!

Men nå litt tid med darlingen.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar