tisdag 8 februari 2011

Siste dagen uten fast føde..

Gleder meg til tyggemotstand i morgen! :)

I går lå jeg å tenkte på alt som jeg har lyst til å spise til helgen. Men jeg tror jeg skal ta det litt forsiktig slik at kroppen ikke får helt sjokk. Haha. Men nybakt brød og lørdagsgodt på lørdag blir det!

Meningen med vitaminfasten er at man skal føle seg mer opplagt. Enn så lenge så er jeg ganske ofte svimmel og har ikke så mye ork når jeg skal trene. Men regner med at dette kommer tilbake nå energiinntaket blir litt større. :)
Jeg gleder meg til sykkelsesongen nå. Det har regna i hele natt og forhåpentligvis har det smelta masse. Egentlig har jeg ingenting imot snøen - da kan jeg jo gå på ski. Men det er deilig med vår og bare veier... og ganske morsomt å sykle også! :)

Nå - en liten ekstra titt på leksene, bli klar på jobb og håpe på at jeg kommer i tid til universitetet.

Et lite bilde fra en sykkeltur jeg og darlingen hadde sist sommer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar