torsdag 10 februari 2011

Let life be beautiful!


Jeg fant akkurat på et nytt motto. "Let life be beautiful". Jeg vet hva jeg vil her i livet - jeg vil väre lykkelig. Sammen med darlingen så klart. Jeg er en ganske positiv person fra för av, men jeg föler at jeg fortsatt kan jobbe med å se alle ting fra den lyse siden.

Vi får alle utfordringer og prövelser i livet. Jeg tror vi får dette slik at vi kan bli bedre mennesker. Vi har et valg. Alltid! Jeg velger å se verden som en vakker plass og gjöre det jeg kan for å gjöre den beautiful.

Jeg kommer ikke plutselig til å bli noen mote-blogger.. Haha.. Dette handler heller mer om inner beauty.

Bildene i headeren liker jeg veldig godt det förste er fra da jeg ble kjent med mannen min (vi sang i samme band), det andre er i LA da han besökte meg mens jeg studerte i Santa Barbara. <3

1 kommentar: