lördag 14 augusti 2010

Freia sjokkolade meets nature..

I dag kan man lese på VG.no (http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10035523) at et sammboerpar fant en flue i sjokkoladen sin. Det er kanskje ikke så hyggelig, sammtidig er det en FN-rådgiver som anbefaler at vi skal spise mer insekter..

Jeg har ikke tatt skade av å spise insekter. Nå har det jo ikke vært helt frivillig. Denne sykkelsessongen har jeg fått i meg 5-6 insekter, mest fluer og mygg tror jeg. Jeg må lære meg å sykkle med munnen igjen. Men det er ikke enkelt. Jeg har forresten fått omtrent like mange insekter i øya denne sessongen. :P

1 kommentar:

  1. sv: hey
    jaha är det så, jag får väll googla vidare då, men jag har inte hört att det skulle va nåt problem med den vita..men kanske är så!

    Gu va gullig du är o tänker på mej haha :P Nemen jag är ju Hello Kitty freak så det kan man ju förstå :D

    SvaraRadera