måndag 16 augusti 2010

Bomtur..

I dag reiste jeg til en av mine jobb. Men innså fort at det var ikke jeg som skulle jobbe i dag. Oj da. Nå håper jeg Bemanningen får in noen på mine to jobbpass.. Som er på onsdag og torsdag..  Ikke mandag og tirsdag som jeg trodde. Vi reiser jo til Gotland på Onsdag morgen.. Så det går jo ikke så bra..

Jeg fikk en fin gåtur halve veien hjem (så kom robban og henta meg). Robert fikk 9 ubesvarte samtal på sin mobil. Det som fikk han til å sette på ringelyden på telefonen var en melding på facebook. Haha.. :P Jeg fikk en gåtur på 25 munutter ihvertfall. Nå håper jeg at väret klarer opp litt mer så kanskje det blir noen mil på sykkelen..

Sylvester er på skikkelig rampe humör og ligger nå inne i ryggesekken min (han har gått in i den helt selv) og sparker og lager små lyder. Han har også hatt slosskamp med skoene mine.

Nå, kanskje brödeigen er klar! Fridag = hjemmebakt bröd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar