lördag 3 juli 2010

Växjö runt - 4 mil!


Fy vad sköööönt!

Eftersom darlingen skulle  iväg till Karskrona och hämta ett nytt (gammalt) skrivbord, så tänkt jag att det det är ju inte så roligt att vara hemma ensam. Så jag fyllte upp cykelkorgen med vatten, frukt och solskydd, satte cykelhjälmen på huvet och bra musik i lurarna och begav mig iväg på nya eventyr. :) Första 8 minutterna saknas, endomondo fick ingen kontakt med nätet... 

Jag hade också med mig cykelkartan. Den ble till lite hjälp. Efter en mil så fattade jag att vägerna var markerad, och det var bra :) 

Ringde min syster på vägen, såg en "dragonfly" eller öyestikker som det heter på norska och var plötsligen helt tvungen att ringa henne. Det var riktigt trevligt. :) Jag lovade lägga upp lite Sylvester bilder. Det ska jag.

Nu ska jag dusha! Och ikväll ska Darlingen och jag på date.

2 kommentarer: