söndag 11 juli 2010

Snart dags nu..

14:15 i morgon börjar det med Sound check. Men det börjar ju inte för klockan 19.00. Allsång i Linnéparken. Haha, ska bli kul att sjunga!

Känner lite fjärillar/sommerfugler i magen.

De filmar det också. Man kan se det om man går in på denna sidan: http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2342

Nu är det bara såklart förra måndagens upptak som ligger ute.

Kevin Borg och Linda Bengtzing kommer också föresten (inte att jag vet vem det är, Kevin är väl typ nån gammal idoldeltagare (tror jag) och hon andra har jag ingen aning om.. Men de är kändisar här i Svea Riket). Jag har typ INGEN koll på svenska kändisar. Förutom Salem Al Fakir. Han är min ringsignal. :P Och kungfamiljen så klart - men de är ju kändisar i Norge med. Och Carola. Ungefär där stannar min lista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar