tisdag 8 mars 2011

Litt av i dag..

Tro det eller ej, men dette bilde er ikke arrangert. Åndlig festmat (skriftene) til frukost!

Det er jo "fettisdagen" her i Sverige i dag (fastelaven). Derfor ble det en herlig Semla etter lunchen. 




Været er utrolig deilig. Derfor tok jeg meg en god pause fra å skolearbeide (skrive skrive skrive!) og tok en liten "vår service" på sykkelen. Pumpe mer luft i dekkene. Stramme inn bremsene. Sette på "gele" setet. Smøre kjeden. Deretter satte jeg på Toto i høretelefonene og Sports tracker programmet Endomondo og la meg ut på en sykkeltur. Her under kan dere se hvor jeg har sykla. Herlig var det! Men inne i skogen var det fortsatt mye is og snø- noe som dro ned gjennomsnittshastigheten mye. Max hastigheten var over 40 km i timen. :) Jeg elsker når det er litt fart og spenning :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar