torsdag 31 mars 2011

Katta i sekken

Jeg satte meg ned med skrivebordet. Har lekse i en ganske tung bok om ungdomskultur, stil og smak. Masse gubber, teorier, begrep og årstall.                .....                                 Med ett hörer jeg nesten som et snork bakom meg. Hva ser jeg? Jo, Sylvester har lagt seg i sekken. Katta i sekken?




Tilbake til ungdomskultur. Jeg synes det er ganske interessant att det bare en masse akademiske gubber/voksne som skriver om ungdomskulturen.. og ikke står det noe om hvordan studiene eller observasjonene har blitt gjort (det kanskje kommer senere i boken..). Nå er det ikke så lenge siden jeg var ungdom selv.. jeg er vel forstatt ungdom.. eller? Ung voksen. 24 år. Når er egentlig grensegangen mellom ungdom og voksen?
Det skal ihvertfall bli interessant å fordype seg i ungdomskulturer i forbindelse med musikk. Det blir nok en hel del tidlig rock, har jeg mistanker om.

Nei, nå må jeg sette nesen ned i boken igjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar