fredag 19 november 2010

Sååå trøøtt!

De siste dagene har jeg vært så trøtt. Tror det er fordi det er så mørkt ute. Meste parten av dagen sitter jeg framfor vinduene og pulten på soverommet og jobber med oversettingen (6 tekster igjen!!) og får litt sollys, men nå klokken 12.24 er det allerede litt mørkt og dunkelt føles det som.. Nå snør det også. Katten vil ikke ut, han snudde i døra.

Jeg gikk opp og åt, eller så på robban spise, klokka halv 7, og da han stakk klokka 7 gikk jeg rett i seng igjen. våkna ca kl halv 10 da noen fugler hadde funnet meisebolla som henger rett utenfor viduet. Koselig! Katten skremte imidlertid bort dem ganske så fort med å hoppe på vinduet. Lurer på om de tørr å komme tilbake eller om jeg bare skulle henge den opp i det store treet. Problemet er bare at det er så vanskelig å henge den opp der.

Det er forresten et par hakkespetter som hopper rundt i et lite tre på andre siden av veien. Sylvester ser på mens halen pendler fram og tilbake i økende hastighet og han kommer med små lyder. Haha.

gjesp- nå tilbake til jobben så jag kan bli klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar