måndag 22 november 2010

Jeg ser lyset i enden av tunnelen!

11 sider igjen!! Så er alt "grovarbeide" klart med de tekstene jeg jobber med nå. Jag har kanskje ikke värt så smart og spart de vanskligste tekstene til slutt. Men jeg satser på at det skal bli bra. :) Fikk veldig god hjelp fra en dame på mattilsynet i dag. Heldigvis er norsk og svensk regelverk ganske likt.

Etter jeg er klar med grovarbeidet skal jeg se igjennom alle textene fra korekturleseren og fikse så de ser bra ut og sånt. Hååååper jeg blir klar til helgen. Jeg behöver virkelig helg nå.. Slik at jeg kan studere litt. Heldigvis har vi ikke masse oppgaver og innleveringer, men jeg har vel sikker ca 200 sider som jeg skulle ha lest allerede.

Prioriteringer, kontrakter.. oj oj oj. Gleder meg veldig til jeg blir klar med jobben og kan fokusere mer på skolen. Ikke for at jeg ikke liker jobben - den er både morsom og utviklende. MEN, sysselsettningen er på sikkert 170% og det er litt for mye. Bare noen måneder til nå! Så skal jeg prioritere skolen for fullt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar