tisdag 10 maj 2011

Så mye å gjöre!

...i dag har jeg jobba en time, trent nesten en time. Nå er det på tide å friske megopp litt (les: dusje bort all svette) för jeg stikker til skolen.

Etter skolen blir det mer jobb og deretter LEKSER! Jeg har satt meg mål å bli klar med en mini-B-uppsats om to uker.. og enn så lenge har jeg bare ideen og begynnelsen på metodekapittelet.. (og jeg har fortsatt et intervju til som jeg må transkribere!). Jeg må også ferdistille flere andre tekster - og bli klar med reportagen.

Noen ganger er skolen skikkelig chill, men så plutslig... booooom.. får man såååå mye på en gang. Jaja.. Disiplin er vel det som gjelder framover?

Jo.. akuratt.. vi får ikke glemme at jeg må begynne å lese i pensum! :P (altså, jeg har faktisk lest en del.. men langt fra alt...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar