söndag 15 maj 2011

Hvordan har uka gått? Med tanke på målene mine?

Ganske bra! :)

Jeg har drukket over 2 liter væske flere av dagene.. nå i helgen har jeg ikke drukket like mye, men vi har ikke vært hjemme, og da er det selvfølgelig vanskeligere å holde i gang rutinen.

Trening da?
Mandag: sykla fram og tilbake til byen.
Tirsdag: Styrketrening hjemme ca 40 minutter
Tordsag: sykla fram og tilbake til byen.
Onsdag: Sprang 5,7 km
Fredag:15 km på sykkelen

Sukker?
Jeg har sagt nei til kaker og kjeks - flere ganger. På fredag og lørdag ble det litt sjokolande.. og på mandag åt jeg to hjemmelagede havrekjeks.. Men ellers så ha jeg vært ganske flink.

Jeg har heller snackset gojabær, gresskarfrø, sesamfrø, solksikkefrø, mandler og små rosiner. Det er en herlig blanding som man kan ha på grøten eller bare spise når man behøver litt mer energi. Nam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar