torsdag 15 april 2010

Vårruset i Växjö 5 Maj! (Ca det samme som jentejoggen i Norge)

Vem vill vara med och springa med mig?

5 Maj är det "Vårruset" i Växjö. Sista anmälningsdagen är i morgon. Man springer, joggar eller går rundt växjösjön.

Det kostar tyvärr 180 riksdalar att deltaga, men är man ett lag på 6 pers får man en picknickkorg med massor med mumsigheter efter loppet samt varuprover och sköj från sponsorer. Jag tror det skulle varit jättekul!!

Är ni taggade!! Vem är med?? :) Jag tänkte jag skulle springa, men efter tirsdagens löprunda på 5 km är mina knän inte så goda.(Löparknä) Bläh... Men de känns bättre nu som tur är. Finns det någon med goda strechövningar för knärna så säg gärna till!

http://www.varruset.se/start/ finns mera info :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar