tisdag 20 april 2010

Spelningar!

Jag har föresten glömt nämna att jag ska sjung på Tufvandagen den 2 Maj. Jag och darlingen ska spela tillsammans med Växjö-bandet Bowties - vilka låter jättebra! :)

Jag ska sjunga för första gången "You can have this song for free" framför en publik. Sen blir det väl också "everything and more".  Tror det ska bli hur kul som helst att sjunga! Hoppas såklart på bra väder eftersom det ska vara utomhus. ALLA är såklart varmt välkommna till denna härliga dag utanför Café Tufvan.

Sen så ska jag sjunga för ett pensjonistföräning, men jag tror redan jag har berättat  om det. :P

:) Det går framåt med fältarbetet. Känns bra. Ett intervju i går, tre i dag och det sista i morgon. :)

Har också forsökt jobba med klubbgrejer i dag, beställa t-shirts och leka torpedo.. Hahah.. Men det går inte så bra.. haha.. Iallafall så har jag hittat en trevlig tjej som vill hjälpa mig med att göra klar deklarationen. Det känns verkligen jättebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar