onsdag 14 april 2010

Konstiga drömmar, kulturledarnas drömmar och grillning ikväll!

Jag drömde så mycket konstigt i natt!

Bildet är lånt från orgtheory.wordpress.com


Jag drömde bland annat att jag dansade i en timme med Gordon Ramsay (Han arga kokken). Han var riktigt grym på att dansa vals och boogie eller nåt liknande. Riktigt roligt var det. Men han var lite äcklig också som pussade mig på mina händer typ 8 gånger, så jag fick säga tydeligt till: sluta med det där - jag är gift! Dansa kan jag med pussa mina händer får du inte, äckelpadda. Och det tyckte han var fair.

 Sen drömte jag att jag och massor med andra folk skulle servera glass/iskrem i ett bröllop och att min Kompis från norge hade född sina tvillinger (hon har termin i slutet av månaden).

Och då jag kollade fb i dag så hade hon fått dem. Grattis till två små pojker!

Men över till lite annat. Vi har börjat så smått på feltarbetet i kultursociologi. Det är jättekul. Vi kom på världens bästa ide (Sanna var hjärnan bak) att se på "vem går på kulturledarprogrammet?" och lite om vilke drömmar man har att gå etter och vad blir det av studenterna efter utbildningen.

Men två andra grupper hade valt nästan samma sak. Och alla grupperna har gått i flera dar och varit riktigt stolta över sina ideer och inte förtalt dem till någon. Lustigt va?

Ikväll är det föresten KLUBBgrillning på Tufvanängen Pre-preparty!! Alla välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar