lördag 13 mars 2010

Ullared!!


I dag blir det road trip till Ullared. For slekt og venner i norge, som ikke vet hva det er, er det et kjempestort varehus med små priser. Om svenskene selv skal harryhandle er det på Ullared. Det ligger 2-3 timer bort.  Jeg har aldri värt der, så jeg ser fram mot å shoppe loss. Har litt penger spart opp. :)

Vi söker blant annet:
stekepanne
ny sele til Sylvester (utrolig så han vokser!)
bakepapir og poser (et måste å handle på ullared)

Jeg ser etter klär og sånt. töysko. Så på mine söte små hvite sko fra i fjor. De er nå grå og har flere sprekker under sålen. Japp, dags med nye. 
Så er jeg selvfölgelig på evig jakt etter den perfekte skinnjakka (som ikke behöver väre i skinn). :)

Og påskegg.. men kanske dumt å kjöpe det så tidigt.. kommer jo til å forsvinne för helgen er omme.

GOD HELG!

/Siggedarling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar