måndag 1 mars 2010

Jeg er min fars datter..


Etter vi hadde sett på melodifestivalen (MGP sverige) på lördag, satte vi på OL, eller OS som vi kaller det här (olympiska spelen). Det var 3 mila. Jeg hoppa og spratt i soffaen, ropte og skrek! KOM IGJEN BJÖRGEN!!! Det var såå spennende! ....Men vent litt.. jeg er jo ikke så interessert i sport! MARIT BJÖRGEN; KOM IGEN!! DU TAR DEN POLSKE DAMA DER!! OG sånn fortsatte jeg i en halvtime.. Krangla med tv-kommentatorene også, da de sa at Björgen så sliten ut!

OG i siste spurten.. så tapte vi. Mot en polakk! Jag klarte till å med å sette spörsmålategn ved om Polen i det heletatt var et i-land.. men det var det visst.

Og jeg er ikke en gang sportsintressert. Men intressert i norge er jeg jo. Og ganske patriotisk. Jaja, Sölvmedalje er jo ikke så ille.

Vi vant ihvertfall mot Sverige. HAHAHAHAHAH! Og i går tok vi jo gull på 5 mila. :)


Jo, Pappa.. Det er han jeg har det fra. Jeg husker fortsatt hvordan han ropte og skrek til TV-en under en fotballkamp mellom Norge-Brasil i 1994! Men da vant vi ihvertfall :P

1 kommentar:

  1. Ikke det at jeg er særlig patriotisk, men det er alltid like moro å slå svenskene.

    SvaraRadera