lördag 27 mars 2010

God morgon!

Sötnos!
Nu sitter jag i Bergkvara hos svigers och försöker skriva en låt. Kommer att lägga upp den sen.. om den blir klar.
Det gick bra att åka hit. Vi har katten med oss.. Han tycker inte så mycket om att sitta i reseburet.. Och var lite stressad då vi väntade på tåget. Men så fort vi hade satt oss kunde han slappna av och somnade i Robbans knä. I bilen somnade båda jag och katten. :) 
Efter att skrivit klar tentan i går, var vi jättetrötta.. Det är alltid lika roligt att sova här i en 110 säng (tror jag det är) särskilt denna gången eftersom katten också vill sova i sängen med oss. Haha, så jag fick dela min kudde med Sylvester. :) 

I morgon åker vi till Norge!! Yehooo! Men i kväll blir det kul och skoj med den Svenska familjen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar