torsdag 18 mars 2010

Mycket att göra!

-Tre olika skriftliga uppgifter till filmkursen
-läsa en bok och skriva rapport/paper på sångkursen
-Klubbs deklaration/selvangivelse
-Hjelpeforeningslektion neste söndag
-Finne en klassisk låt och börja öva på den
- Gruppredovingning i skolan i morgon.
-skriva dagbok för över en vecka!! (fy vad jag har varit lat!!)

Men, saken är, att jag är egentligen mycket tacksam för att jag har fullt opp och orkar med det mesta. Det är gott att känna att man är i gång! :)

Jag har iallafall sprungit i dag, med min nya pulsklokka! Roligt! Fast jag fattar inte helt alla funtioner. Den har stegräknare innebyggt också, men den kan omöjligt stemma..
Sen har jag och min grupp skrivit klar manuset till vår musikal "Guldlock and the rockers". Blir roligt. :)

Jag är fortfarande lite besviken på att inte mr Al Fakir kom till den internationala finalen. Men hans låt är min rington nu, och det är så roligt när någon ringer. Hihihi! "I was aming for thhe sky, ended up flat on the ground... bla bla bla.. Keep on walking" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar