fredag 19 februari 2010

Snart helg!

Jeg ble så glad i dag, for min söster sa til meg "fortsett å blogge", hehe, godt å höre at noen leser den, selv om det ikke blir så mye kommentarer her.

OG en annen grunn til å väre glad er jo at hemtentan/hjemmeexamensoppgaven er klar og levert. Det betyr at jeg har nesten helt fri till tirsdag eller onsdag - da neste delkurs begynner. Også filmvitenskap. Vi tok med katten på en liten tur bort til skolen da vi skulle levere oppgaven (i vanlig takt tar det 3-4 minutter å gå dit). Han synes det var spennende en del av veien, men tror han var ganske fornöyd med å sitte under jakka også. På veien tillbake var han veldig flink og löp og var glad for at han kjente seg igjen.

Nå blir det snart lunch, og der etter handle litt.. Rydde og ta oppvasken.. Må jo få det strökent til helgen.

OG, så skal jeg gå på tur med en kompis. :) Moro!

1 kommentar: