tisdag 9 februari 2010

9. Februar 2009

Der er fullt opp om dagen. En gruppeoppgave skal in snart og et annet paper - filmanalyse jobber jeg også med. Samtidig som på Sång Performance skal vi lage en 15 minutter lang musikal og vi har idé-törke. I morgen er det NOVISHMÄSSAN, da er skolen full av organisajoner som gir bort informasjon og penner og godis og sånt.
KLUBB skal også väre der så klart og jeg skal sitte der fram til lunch. Jeg har bakt KUP-cakes for anledningen. Dekorert med vår nye KLUBB logo.



Resten av dagene, når det ikke er möter med klubb, skole eller forberedelse og möteter i kirken, har jeg det koselig med min lille familie.

Her har vi foresten et familiefoto fra i går:


I kveld blir det filmkveld med et lite gjeng fra programmet. Vi vet ikke vilken film vi skal se enda, men morsomt blir det sikkert :)

soooo looong.

/Siggedarling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar