onsdag 18 november 2009

Lenge siden sist!

På tide med litt oppdateringer. :)

Robban er på kurs nå, så da tenkte jeg at det passer og oppdatere bloggen litt.

Kulturlederprogrammet er kjempemorro! Vi er ferdig med musikkvitenskapen, og holder på med kunstvitenskap nå, der vi studerer arkitektur, bilder og skulpturer! Det er overraskende interessant!

News flash! Jeg har klippt meg.. eller en frisør har gjort det :P
Og det er.. Kort! Det er utrolig herlig!
Min kjære Robert er tidig klar i dag. I dag skal vi gå bort til pizzerian og ta med oss en pizza hjem. Mums... på en Onsdag! Det er jo lillelørdag!

/SiggeDarling

Og her kommer bilder fra vår minidate med pizza og DVD med Earth wind and fire og Chicago.
Den var helt råååå!!
Meg og darlingen, og den deilige kebabpizzan.. mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar