lördag 21 november 2009

Kiss-marathon!

I går var en dag full med venner!

Det var kunstlektion på skolen, vi har så bra lärere så det er så og si alltid interessant med lektionene. :)

Mingel med nätverket SIP blev det sen. De hjälper särkilt unga enteprenörer med att verkligöra företagsdrömmer. Jeg har ingen helt klar idé om hva jeg vil gjöre enda men noe skal jeg gjöre iallefall. Vi var 4 kulturlederstudenter der. Spennende å bli kjent med folk og skape kontakter :)

Etter det ble det fika hos KUP-arna Jessica sammen med Mathilda. Det var kjempekoselig! Det ble cheescake og te. Mums!

Vel hjemme hos darling, baka vi pizza og fikk Johan og Joseph på besök. De går "den bärende rösten"- kursen med meg, og "låtskapande"-kursen med Robert. De er kiss-fans og hadde med seg masse med DVD-er som vi så på.. Kiss på 70-tallet, 90- og 00-tallet. Ganske spennende.
De ser jo så morsome ut med sminke og sånt. Haha..

Johan ble litt fornärmet da jeg kallte "katten" for en panda. Haha..!
Vi så på kisskonsertet fra ca 19-23:30.. den siste timen tror jeg at jeg sovna. Hehe, men de vekte meg da "demonen" skulle fly. Haha! Det var show iaf..


Gutta; Johan, Robban og Joseph.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar