torsdag 19 november 2009

Morgenstund har gull i munn!


Robban har konkludert med at jeg trenger motovation for å kunne stå opp om morgenen. Som om man har lyst til å sy gardiner er det inget problem å stå opp kl 6. I dag hadde jeg lyst til å jogge.
Så opp og hoppe! Men saken var den at jeg ikke ville jogge alene. Så Robban fick bli med. Han sykla og jeg løp... jogga mener jeg. :P
Det var så stille ute, frisk luft og godt selskap.

De siste hundre meterene hadde jeg litt vondt i kneet men det gikk alikevel. Har et såkallt "løperkne". jaja.. Gøy var det i hvertfall!

Nå venter kunstvitenskapleksene, Vi har ca en a4 side full med spørsmål som vi skal besvare om kunsten fra tidige romertiden og der om kring. Det er faktisk herlig - for jeg kjenner at jeg lærer meg masse.

Her er et bilde fra i morgen tidig før løpeturen.

Forresten!
Det var så rart å dusje med kort hår! Haha.. Behøver virkelig ikke så mye shampoo. Haha, jeg ble helt fasinert, og det tok ca 1 minutt å vaske håret. haha! Ikke rart gutter(= med kort hår) klarer å bli klar å dusje på 4 munutter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar