måndag 23 november 2009

Hva gör man når man ikke får sove??

..Jo, da vekker man Robert.. for han fikk heller ikke sove når jeg var våken. Så slenger man ihop en rundstykkedeig og tar en joggetur rundt campus. Var vel våken ca halv 4.. Og tilbake fra joggeturen kl 6.

Jeg husker så godt at Ragnhild, min storesöster brukte å vekke meg i 4-tiden en gang i blant da vi var mindre. Så gikk vi til kjökkenet og bakte deilige rundstykker. Vi pleide å se på MTV mens deigen heva. Det var såklart på den tiden det gikk musikkvideoer på kanalen, reallityprogrammer var ikke oppfunnet enda. Husker godt att artister som Björk, Pet Shop Boys, Sting, Aerosmith og A-ha ble spillt. :) Gode minner! Takk Ragnhild!

Rundt klokken åtte, ble det imidlertig en "formiddagslur".

Nå er jeg i gang med å gjöre lekser. Hadde värt herlig å ikke ha noe som helst lekser til i kveld og slappe max av når Robban og jeg skal ha date og se på New Moon. Gleder meg kjempemasse!
Vet jeg kommer til å gråte gjennom nesten hele filmen. Gikk nesten ikke å lese boka for öynene mine var konstant våte av tårer.. nesten ihvertfall.. Hahah..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar